autor: Artemida Endometrioza - objawy, diagnoza, leczenie

autor: Artemida Moją siłą jest nastawienie - Historie par

autor: Artemida Badanie nasienia - Q&A

autor: Artemida Badanie nasienia - dlaczego warto je wykonać?

O tym jak ważne jest badanie nasienia dla prawidłowej diagnozy i planowania leczenia niepłodności opowiada dr Jan Domitrz.

autor: Artemida Nieinwazyjne badanie prenatalne Nifty Pro - Q&A

Wszystkie niezbędne informacje na temat ulepszonego testu Nifty Pro.

autor: Artemida Mierzymy szczęście własną skalą - historia Agnieszki i Pawła, rodziców setnego dziecka z Artemidy Olsztyn

Jeszcze niedawno świętowaliśmy rocznicę urodzin pierwszego dziecka z olsztyńskiej Artemidy, a w zeszłym tygodniu dokładnie dwa miesiące skończyło setne dziecko, świętujemy więc podwójnie. Ale zacznijmy od początku - historii Agnieszki i Pawła.

autor: Artemida Grypa i jej wpływ na kobiety w ciąży

Czy kobiety w ciąży powinny bać się grypy? Jak jej zapobiegać i czy stanowi ona zagrożenie również dla dziecka? Odpowiadamy.

autor: Artemida Jak przygotować się do HSG - Q&A

Co to jest i na czym polega zabieg histerosalpingografii? Kto powinien się mu poddać i czy jest bolesny? Odpowiadamy na Wasze pytania.

autor: Artemida Jak przygotować się do laparoskopii- Q&A

Zabieg laparoskopii - wszystko co musisz o nim wiedzieć.

autor: Artemida Jak przygotować się do histeroskopii - Q&A

Na czym polega zabieg? Jak się do niego przygotować? Odpowiedzi na wszystkie najważniejsze pytania w artykule.

autor: Artemida Jak przygotować się do transferu zarodków - Q&A

Wszystko co trzeba wiedzieć odnośnie procedury transferu zarodków.

autor: Artemida Niepłodność - jak ją diagnozować i leczyć - Q&A

Najbardziej popularne pytania dotyczące leczenia i diagnostyki niepłodności - odpowiadamy na wszystkie!

autor: Artemida Na czym polega procedura IVF-ET - Q&A

Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące zapłodnienia in vitro z transferem zarodków IVF-ET.

autor: Artemida Na czym polega metoda ICSI i kiedy się ją stosuje - Q&A

Wszystko na temat pozaustrojowej metody zapłodnienia ICSI (mikroiniekcji plemnika do komórki jajowej).

autor: Artemida Jak wyglądają poszczególne etapy procedury IVF-ET - Q&A

Najważniejsze informacje dotyczące zapłodnienia pozaustrojowego i związanych z nim procedur.