Ginekologia

Konsultacja ginekologiczna w komfortowych warunkach, niezbędne badania i prowadzenie ciąży. Znajdź wsparcie i pomoc specjalisty!

Ginekologia Artemida Olsztyn Białystok
Wybierz kategorię

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Wybierz kliknikę

OlsztynBiałystok

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Wybierz kliknikę

OlsztynBiałystok

Konsultacja ginekologiczna

Każda kobieta, która chce dbać o swoje zdrowie, powinna regularnie odwiedzać swojego ginekologa. W naszej klinice dbamy o to, aby w komfortowych warunkach mogła upewnić się, że wszystko jest w porządku, ale również, aby znalazła wsparcie i pomoc specjalisty, kiedy z jej zdrowiem dzieje się coś niepokojącego.

Konsultacja ginekologiczna w klinice Artemida obejmuje m.in. następujące badania i wsparcie:

• badanie cytologiczne – celem cytologii jest wykrycie nieprawidłowości, z których może rozwinąć się rak szyjki macicy. Pobranie materiału jest bezbolesne, trwa chwilę i przeprowadza się je podczas zwykłego badania ginekologicznego,
      • stopień czystości pochwy – w warunkach fizjologicznych pochwę zasiedlają głównie pałeczki kwasu mlekowego oraz — w dużo mniejszej ilości — inne bakterie i grzyby (również chorobotwórcze). Badanie czystości pochwy (biocenoza) pozwala określić stan mikroflory, wykryć czy nie doszło do zachwiania równowagi lub czy nie pojawiły się drobnoustroje z zewnątrz. Powinno być przeprowadzane u kobiety w ciąży oraz u tych, u których podejrzewa się infekcję intymną i po jej leczeniu,
      • USG piersi – to całkowicie bezbolesne i szybkie badanie, które pozwala wcześnie wykryć niepokojące zmiany w obrębie sutka i ewentualnie odpowiednio szybko wdrożyć dalszą diagnostykę leczenie. Czas gra tu decydującą rolę. Zalecamy, aby każda kobieta, która skończyła 30 lat, miała przynajmniej raz w roku wykonane takie badanie profilaktycznie,
      • antykoncepcja – pomożemy dobrać optymalny sposób zapobiegania ciąży. Stawiamy na nowoczesne i bezpieczne metody, więc w naszej klinice dostępna jest wkładka Mirena oraz implanty antykoncepcyjne. Nasi lekarze wyjaśnią Ci, na czym polegają poszczególne metody i rozwieją wątpliwości,
      • histeroskopia – to badanie endoskopowe jamy macicy, podczas którego lekarz przy pomocy kamery ogląda jej wnętrze w dużym powiększeniu. Histeroskopia pomaga postawić diagnozę przy niepłodności oraz zaburzeniach miesiączkowania oraz usunąć stwierdzone zmiany typu mięśniaki czy zrosty,
      • biopsja endometrium – to badanie polegające na pobraniu wycinka błony śluzowej macicy w celu diagnostyki i leczenia niepłodności, przy nieprawidłowych krwawieniach z dróg rodnych oraz przy podejrzeniu ciąży pozamacicznej,
      • endometrioza – to choroba, która dotyka wielu kobiet, ale często jest rozpoznawana w bardzo zaawansowanym stadium. Polega na pojawieniu się fragmentów śluzówki macicy poza jej jamą. Reagują one nadal na działanie hormonów, więc podczas miesiączki również i one się złuszczają i krwawią. Powoduje to przewlekły stan zapalny w obrębie jamy brzusznej i istotnie pogarsza komfort życia kobiety. W ok. 35% przypadków jest przyczyną niepłodności. Nasza klinika próbuje to zmienić.