Tak możemy Was wesprzeć

Punktem wyjścia skutecznego leczenia jest kompleksowa diagnostyka par zgłaszających się do kliniki. Dzięki jednemu z najlepszych laboratoriów w Polsce oraz utytułowanej kadrze zapewniamy najwyższe standardy leczenia oraz wsparcie podczas całego procesu zajścia w ciążę.

Leczenie niepłodności

Jesteśmy specjalistami w leczeniu niepłodności przy pomocy technik wspomaganego rozrodu, takich jak zapłodnienie in vitro czy inseminacja. Dzięki połączeniu ogromnej wiedzy i doświadczenia naszych lekarzy pomagamy tysiącom par w spełnieniu marzeń o byciu szczęśliwymi rodzicami.

Opieka w ciąży

Kobiety starające się o dziecko wymagają szczególnej troski. W klinice Artemida zapewniamy pełną opiekę nad pacjentkami będącymi w ciąży oraz w okresie poporodowym. Oferta obejmuje: badania USG (USG narządów, 3D, 4D, Badanie Dopplerowskie), badania prenatalne oraz pełen pakiet badań laboratoryjnych.

Endokrynologia

Zajmujemy się leczeniem popularnych schorzeń mających podłoże hormonalne, takich jak PCOS, zespół androgenny, czy zaburzenia miesiączkowania. Posiadamy rozbudowane laboratorium diagnostyczne, dzięki czemu nasze pacjentki mogą wykonać podstawowe badania hormonalne oraz USG na miejscu, w naszej klinice.

Ginekologia

Oferujemy kompleksową diagnostykę oraz pełen zakres usług ginekologicznych takich jak np. USG dopochwowe, cytologia czy badanie piersi. Dodatkowo w klinice w Białymstoku przeprowadzamy zabiegi histeroskopii, która umożliwia nieinwazyjne wykrycie oraz guzków, torbieli oraz zbadanie anatomii jamy macicy i endometrium.

In vitro

Jedyny w regionie bank nasienia to szansa dla wielu par na pozyskanie niezbędnego materiału do zapłodnienia. To również możliwość zostania dawcą nasienia i pomocy parom, u których niepłodność spowodowana jest czynnikiem męskim.

Bank nasienia

Prawidłowa diagnoza i metody leczenia odpowiednio dopasowane do pacjenta zwiększają szanse na wyleczenie choroby jaką jest niepłodność. To przypadłość, z która boryka się wiele par. Każda z nich ma swoją historię, a naszym zadaniem jest napisanie jej pozytywnego zakończenia.

Moją siłą jest nastawienie - Historie par

Badanie nasienia - Q&A