Leczenie niepłodności

Parom starającym się o dziecko oferujemy najnowsze techniki wspomaganego rozrodu oraz pełną diagnostykę w zakresie niepłodności męskiej jak i kobiecej.

Zakres opieki

Stymulacja i monitorowanie
owulacji

Przy pomocy kuracji hormonalnej jajniki pobudzane są do produkcji większej liczby komórek jajowych, które następnie pozyskiwane są do procedury in vitro. Cały proces owulacji przebiega pod obserwacją, tak, aby móc ocenić najbardziej optymalny dzień na zapłodnienie, ocenić prawidłowość jajników oraz oszacować wzrost pęcherzyków Graafa i tempo narastania błony śluzowej macicy.

Zabieg inseminacji
domacicznej

Oferujemy naszym pacjentkom bezbolesny zabieg polegający na wprowadzeniu nasienia do wnętrza macicy kobiety, przypominający naturalne zapłodnienie. Po zabiegu kobiecie podawane są hormony by pobudzić produkcję ciałka żółtego i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

Zapłodnienie in vitro
metodami ICSI i IVF

Metody zapłodnienia pozaustrojowego dobieramy pod kątem naturalnych predyspozycji pacjentów, biorąc pod uwagę powód niepłodności oraz reakcję na wcześniejsze sposoby leczenia.

Nieinwazyjny zabieg minihisteroskopii

W klinice w Białymstoku oferujemy dodatkowo możliwość przeprowadzenia zabiegu badania jamy macicy i ujść jajowodów metodą Betochiego. Jest to nieinwazyjne badanie pozwalające na wykrycie i zrostów, torbieli czy polipów. oraz zbadanie anatomii jamy macicy i endometrium.

Zapytaj o szczegóły opieki nad Tobą w ciąży

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Wygrałam walkę o swoje marzenia! Szczęśliwi rodzice

Gdybym miała poradzić coś kobietom, które zmagają się z problemem niepłodności, powiedziałabym im, żeby się nie bały. Trzeba mocno wierzyć w dobre zakończenie i pamiętać o swoim celu. Zawsze jest nadzieja! – historia pani Mileny to opowieść o ogromnej wierze, zaufaniu i samotności w małym mieście. To historia z happy endem o jej drodze do szczęśliwego macierzyństwa i przesłaniem do kobiet, które podjęły walkę o swoje marzenia i... wygrały.

Moją siłą jest nastawienie - Szczęśliwi rodzice!