In vitro

Specjalizujemy się w metodzie in vitro polegającej na zapłodnieniu komórki jajowej poza organizmem kobiety. Dzięki naszym staraniom udało nam się spełnić marzenia tysięcy par o szczęśliwym rodzicielstwie.

Zakres opieki

metoda in vitro

In vitro to skuteczna metoda zapłodnienia pozaustrojowego, czyli poza organizmem kobiety. Po pobraniu, wyselekcjonowaniu i umieszczeniu materiału w inkubatorze, dochodzi do zapłodnienia komórek jajowych, które umieszczane są w macicy kobiety.

depozyt materiału genetycznego

Zależnie od tego, czy przyczyna niepłodności leży po stronie mężczyzny, czy kobiety, dysponujemy odpowiednio komórkami jajowymi oraz nasieniem. Prowadzimy własny bank nasienia przy olsztyńskiej placówce Artemidy.

metoda IVF

To metoda zbliżona do zapłodnienia naturalnego, proponowana przy niepłodności mechanicznej, spowodowanej niedrożnością jajowodów. Pobrane plemniki samodzielnie penetrują komórkę jajową doprowadzając do zapłodnienia.

program ICSI

W przypadku tej techniki plemnik podawany jest bezpośrednio do komórki jajowej, wspomagając tym samym szanse na zapłodnienie. Zalecana parom cierpiącym z powodu niepłodności spowodowanej czynnikiem męskim, immunologią lub niską skutecznością poprzednich zabiegów.

Zapytaj o szczegóły opieki nad Tobą w ciąży

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Moją siłą jest nastawienie - Historie par