Endokrynologia

Oferujemy wsparcie w zakresie diagnostyki i leczenia chorób o podłożu hormonalnym oraz terapię wspierąjacą zajście w ciążę u osób z zaburzoną równowagą hormonalną.

Zakres opieki

Diagnostyka hormonalna

Wykonujemy podstawowe badania określające poziom hormonów, w tym popularne takie jak poziom hormonów tarczycy, oraz badanie stężenia hormonów płciowych, które mają kluczowy wpływ na szanse zajścia w ciążę.

Leczenie chorób o podłożu hormonalnym

Pomagamy w leczeniu popularnych schorzeń, takich jak zespół policystycznych jajników, endometrioza czy zespół androgenny. Otaczamy opieką kobiety cierpiące z powodu objawów menopauzy, pomagając łagodzić jej dolegliwości.

Wsparcie kobiet w ciąży

Szczególną troską otaczamy kobiety będące w ciąży. We współpracy z internistami i diabetologami, oferując pomoc w leczeniu cukrzycy ciążowej, chorób tarczycy oraz innych popularnych schorzeń.

Poradnictwo dla kobiet i mężczyzn

Opiekujemy się pacjentami cierpiącymi z powodu zaburzeń płodności oraz współżycia płciowego. Wdrażamy skuteczne techniki wspomaganego rozrodu poprzedzone odpowiednią diagnostyką hormonalną i genetyczną.

Zapytaj o szczegóły opieki nad Tobą w ciąży

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Moją siłą jest nastawienie - Historie par