Artemida w sytuacji

COVID-19

Ze względu na sytuację epidemiologiczną oraz szczególną troskę, którą obejmujemy naszych pacjentów, wprowadziliśmy nowe zasady dotyczące przyjęć pacjentek. Opisane niżej procedury mają na celu zapewnić opiekę medyczną przy zachowaniu bezpieczeństwa i troski o zdrowie.

Ogólne wytyczne pracy klinik

w Białymstoku i Olsztynie

Godziny pracy

Do odwołania obydwie funkcjonują od poniedziałku do piątku. Olsztyn w godzinach 9-16. Białystok przyjmuje od 9 "do ostatniej pacjentki" .

Laboratorium

Laboratorium jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16. Wykonywane są wszystkie niezbędne badania w tym badanie nasienia.

Poczekalnie

Rejestracje

Przyjęcia zorganizowaliśmy w taki sposób, aby jeżeli to możliwe w jednym czasie w poczekalni była jedna osoba. Warunek ten jest uzależniony od możliwości technicznych danej placówki.

Rejestrujemy wszystkich pacjentów wymagających pomocy. W sytuacjach wątpliwych o kwalifikacji do procedury zadecyduje lekarz.

Objawy infekcji

Pacjentom z objawami infekcji zalecamy konsultację z lekarzem oraz zgłoszenie się do najbliższej stacji sanepidu.

Kuracja lekami

W przypadkach wątpliwych, odnośnie kontynuowania bądź przerwania leczenia prosimy o bezpośredni kontakt z lekarzem.

Procedura leczenia

W trakcie leczenia

Pacjenci zainteresowani procedurą mają możliwość odbycia konsultacji online. Lekarz zdecyduje o możliwości zakwalifikowania do programu.

Pacjenci w trakcie leczenia, będący w stanie zagrażającym życiu lub zdrowiu proszeni są o kontakt z kliniką telefonicznie. Wspólnie z lekarzem zostanie ustalona dalsza procedura postępowania.

Zmiany w organizacji

W związku z opublikowaniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491), które wprowadza stan epidemii na całym terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi( Dz. U. z 2019 r., poz. 1239, tj. ze zm.), decyzją kierownictwa wprowadza się do odwołania zmiany w organizacji i funkcjonowaniu Kliniki Leczenia Niepłodności Artemida

Ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju Klinika Leczenia Niepłodności Artemida pracuje w trybie indywidualnym.

Pacjentów zapraszamy bez osób towarzyszących. W poczekalni, recepcji i gabinecie – poza personelem - może przebywać tylko jedna osoba.

Kontakt do Artemidy

Artemida Białystok

Artemida Olsztyn

Artemida Klinika Leczenia Niepłodności

Oddział w Białymstoku

ul. Włókiennicza 9B/U

15-464 Białystok

Kontakt w nagłych przypadkach

Magdalena Ostrowska 509 79 80 81

Pacjentki w trakcie leczenia, z zagrażającymi życiu i zdrowiu objawami ginekologiczno-położniczymi prosimy o kontakt

- 85 651 45 44 lub

- 690 575 686

Artemida Klinika Leczenia Niepłodności

Oddział w Olsztynie

ul. Jagiellońska 78

10-357 Olsztyn

Kontakt w nagłych przypadkach

Barbara Preckajło 503 72 44 17

- 89 532 61 24

Nowe zasady bezpieczeństwa

Pacjenci, którzy nie wymagają pilnej interwencji lekarskiej, proszeni są o przełożenie wizyt na późniejszy termin. Rejestracja nowych pacjentów zostaje wstrzymana do odwołania.

Wprowadzone zostało ograniczenie liczby osób w poczekalni. Prosimy aby osoby towarzyszące pacjentce nie wchodziły do kliniki.

Przed wejściem do kliniki obowiązkowe jest nałożenie maski ochronnej lub zasłonięcie twarzy. Pacjentom mierzona jest temperatura ciała. Pacjenci proszeni są o uzupełnienie obowiązkowego formularza w celach epidemiologicznych. Zachowanie bezpiecznego odstępu 1,5 - 2 metry od innych osób.

Wszelkie zalecenia mają charakter prewencyjny i służą uniknięciu przebywania w skupiskach ludzkich i potencjalnego zainfekowania wirusem.

Białystok

Włókiennicza 9B/U