Bank nasienia

Nasienie pozyskane od anonimowego dawcy to szansa dla tysięcy par na zostanie szczęśliwymi rodzicami. Dowiedz się jak skorzystać z pomocy lub zostań honorowym dawcą i spełnij marzenie par dotkniętych niepłodnością.

Zakres opieki

Pomoc dla par

W przypadku gdy za niepłodność odpowiada czynnik męski, szansą dla pary jest skorzystanie z nasienia anonimowego dawcy. Decydując się na pomoc banku nasienia masz gwarancję dokładnie przebadanego materiału genetycznego z mniejszym ryzykiem obciążenia chorobami.

Oferta dla dawców

Cały czas poszukujemy osób chętnych do złożenia depozytu w naszym banku. Cała procedura pobrania nasienia przeprowadzana jest w sposób bezpieczny i anonimowy, a dawca otrzymuje dokładne informacje odnośnie swojego stanu zdrowia oraz zwrot poniesionych kosztów.

Depozyt nasienia

Zgłoś się do naszej kliniki jeżeli boisz się o swoją płodność i chciałbyś zabezpieczyć swój materiał genetyczny, by móc później go wykorzystać. Dowiedz się jak wygląda procedura złożenia depozytu.

Pytania i odpowiedzi

Chcielibyśmy aby skorzystanie z banku nasienia było świadomą decyzją z którą przyszli rodzice będą czuli się komfortowo. Nasi specjaliści udzielą Państwu niezbędnych odpowiedzi odnośnie przebiegu całej procedury.

Zapytaj o szczegóły opieki nad Tobą w ciąży

Sprawdź jak możemy Ci pomóc;

Moją siłą jest nastawienie - Historie par